2010/01/30

Sinestu edo ez...that's the question!


Atzo pertsona bat hegan egiten, airean mantentzen zela ikusi nuen...sinesten duzue? Nik bai, ene begiekin ikusi bainuen (bai, badakit ez dela arrazoi bat). Nola ote posible? Egia al da? Non dago amarrua? Ta zer inporta? Hegan egiten duen inor ezagutzen duzu? nik ere ez, baina atzo pertsona bat airean mantentzen zela ikusi nuen...sinestu edo ez, halaxe izan zen!Ez al da ba polita ezinezko bat egi bilakatuta ikustea?

Ahir vaig veure una persona volar, mantenir-se en l'aire...us ho creieu? Jo sí perquè ho vaig veure (sí, sé que això no és una raó). Com és possible? És veritat? On està la trampa? I qué importa? Conèixes algú que voli?Jo tampoc però ahir vaug veure que una persona es mantenia en l'aire...ho creguis o no, va ser així!No és bonic veure un impossible fet realitat?

4 comentarios:

Kpru dijo...

Ja ho deia Saint-Exupéry: "L'essencial és invisible als ulls". Quina part de tot el que creiem veure és realment important? No és molt més bonic gaudir simplement del que veiem, sense donar més voltes als perquès i als coms?

En fi, nice to see you per aquí ;)

Dolç addictes dijo...

Vaig tenir un profe que deia que no hi ha res imposible sino altament improbable... però no m'agraden les matemàtiques així que segueixo pensant que no hi ha res imposible, que existeixen aquells moments en que tot ES COM HA DE SER... me estoy desviando del tema... sunday morning...

PD: feliz de que este blogg esté en activo de nuevo :)

Eka dijo...

Eskerrik asko Kpru eta Bea!! jeje! M'agrada molt Saint-Exupéry!! i això de que no hi ha res impossible també! No ens hauriem de posar tants limits, i com bé dieu, gaudir...(joer, que hedonismo emano!uish, quina paraula més maca, "emanar", jeje)

Eka dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.