2008/09/23

Caro diario

Caro diario!

Hori da hemen egiten ari naizena azken finean...eta hemen uzten dizuedana Nanni Morettik zuzendu eta protagonizaturiko filmearen pasarte txiki batzuk dira, izenburu berekoa: "Caro diario". Ikusi beharreko filma. Ezin dut besterik esan. Ezin dira gauzak modu sinpleago, poetikoago, argiagoan adierazi, ezin da ixiltasuna hain adierazkor izan ia inoiz, ez eta barre algara hain gazi eta gozoa, aldi berean.

Caro diario!

Això ès el que estic fent aqui...i el que us deixo son petits fragments del film dirigit i protagonitzat per Nanni Moretti, amb el mateix títol: "Caro diario". un film que s'ha de veure. No puc dir res més. No es poden expresar les coses d'una manera més sinple, més poètica, més clara, el silencis gairebé mai han sigut tant expresius, i les rises tant agres i tant dolçes alhora.









2 comentarios:

MARTA dijo...

(Vares dir que si veia alguna falta... t'ho digués.... rises m'ha fet molt mal d'ulls... són riures, i dolçes... no cal que posis la ç davant e o i,.... amb una c normal ja val?) La película?? FANTÀSTICA REALMENT.

Eka dijo...

Moltes gràcies Marta!! De veritat! "rises" vaig tenir moltes dubtes pero no ho vaig consultar al diccionari i el meu "amic" softcatalá no anava bé, jejeje, i mira! I dolces, ainss... Bé, a poc a poc...gràcies! La película, per mi, es casi una terapia...