2008/09/17

Nire komuneko argia / La llum del meu bany




Batzuk jakingo duzuenez, uda honetan etxez aldatu naiz. "A ze poza!! Zein ondo!Bai, bai...oso ondo, oso pozik nago!.Non? Lehengo tokitik oso hurbil.Garesti al da? Merkerik ezagutzen al duzu ala?..." Beno, betiko galdera-erantzunak...Eta bai oso pozik nago, noski, orain azken pisu batean bizi bainaiz eta terraza txiki bat baitugu, primeran!
Argazkian dagoena, nire komuneko argia da... Izaten duten estalkia garbitzeko asmoarekin kendu eta hara! inoiz gertatu al zaizue torloju edo horrelakoren bat zuloan sartzera joan eta zuloa handiegia izatea edo torlojua txikiegia? Bai, ezta? Ba hemen duzue "Bricomania" irtenbidea; hartu erabiltzen ez duzuen giltza bat eta ahal duzuen moduan, torlojuarekin batera jarri eta lixto! ez da eroriko eta bere funtzioa primeran beteko du...
Ah... eta ez dut nik jarri eh! Etxe hau "sobre-sorpresa" bat da, gogoratzen dituzue "sobre-sorpresak" ezta? 25 pezeta ordaindu eta sobre xixtrin bat ematen zizuten barruan auskalo zein altxor topatuko zenuelakoan... Gutxi gora-behera alokairuarekin gertatzen dena...baina inongo kriteriorik jarraitu gabe, (ideal parejas, tipo loft...esaldiak gogorarazi behar al ditut?) 25 pezeta horiei zero asko erantsiz eta altxor hitza burura etor dakizuken edozein elementurekin ordezkatuz. Hau bat, nire komuneko argia . Egunen batean nire argi (des)instalakuntzari buruz hitz egingo dizuet...



Com algun ja sabreu, aquest estiu m'he mudat. "Quina alegria!Que bé! Si, si,...molt bé, estic molt content! A on?Molt a propo d'on vivía abans.I es car? Es que coneixes algun pis barat?..."Bé, les típiques preguntes-respostes. I es clar,, estic molt, content! He passat d'un pis molt petit a un que té una petita terrasa!
El que es veu a la foto ès la llum del bany. Ho hem desmontat amb la intenció de netejar-ho, i mireu el que hem trobat! Mai us ha passat que algun cargol sigui massa gran per al forat, o que el cargol sigui massa petit, o llarg...Doncs, aqui teniu la solució de "Bricomania": agafeu unes claus que no feu servir i poseu-les de tal forma que el cargol quedi bé i tatatatxan!
Ah! I no ho he posat jo eh!Aquesta casa ès un "sobre-sorpresa", us en recordeu dels "sobres-sorpresa",oi? La cuestió era pagar 25 pesetas i et donaban un sobre miserable i tu ho obries pensant en trobar-te un magnific tresor...Mes o menys com passa amb el lloguer, (us sonan les frases "ideal parejas, tipo loft..."?) afegint molts zeros a aquestes 25 pesetas i substituint la paraula "tresor" per cualsevol cosa que us vingui al cap. Aquesta ès una, la llum del meu bany. Algun día parlaré sobre la (des)instalació elektrica...

1 comentario:

MARTA dijo...

Abans de l'estiu, també vaig pensar en mudar-me, vaig visitar numeroros pisos (per batejar-los d'alguna manera, algun dubto que tingués cèdula d'habitabilitat...) I molts d'ells també tenien sorpreses. Per cert jo vaig fer un comentari dels sobres sorpresa. http://eimcidi.blogspot.com/2008/03/records-ii-part.html
(ostres que és complicat l'euskera, sort de la traducció)